El quart grup va fer una proposta d'Unitat Didàctica per al curs de 4rt de primària. Es tracta d'iniciar els nens i nenes en el món de la programació.
Les diverses activitats es duen a terme integrant la llengua anglesa per tal de realitzar un aprenentatge alhora de les TIC i aquesta llengua estrangera. Per a la majoria d'activitats es fa servir un programa anomentat Scrach, que serveix per aprendre a programar a través del joc. Els alumnes hauran d'escriure sobre ells mateixos per tal d'acabar creant una petita animació que els representi (com són, què els agrada fer, etc.). Cal recordar que tot el que escriguin i crein ho faran en anglès.
D'aquesta manera treballaran molts àmbits conjuntament: la programació, l'anglès i l'educació emocional.
![]() |
| Scratch |

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada